HJEMMETRÆNING FOR HELE KROPPEN ⎮ 15 min. Full Body m. Elastik

HJEMMETRÆNING MED KETTLEBELL ⎮ Træn hele kroppen på 12 min.

Hvorfor er hjemmetræning med kettlebell fedt?

 

Først og fremmest, så er det både simpelt, hårdt og effektivt! Du får trænet hele kroppen igennem, og kan udfordre både din muskelstyrke og din kondition med kun ét redskab. Uanset om du træner hjemme fordi du gerne vil spare tid i hverdagen eller fordi dit træningscenter er lukket pga. covid-19, så er kettlebells ideelle til hjemmetræning fordi de er super alsidige!

 

Hvis du overvejer om hjemmetræning med kettlebell er noget for dig, så skal du kunne svare “ja” til disse to spørgsmål:

  • Vil du gerne hjemmetræne?
  • Har du (eller kan du anskaffe dig) en kettlebell?

Svarede du “ja” til begge?

Perfekt!

 

For så kan du træne hele kroppen derhjemme på kun 12 minutter med dette full body hjemmetræningsprogram med kettlebell!

 

Der er ingen hop eller andet vildt der kan gøre underboen sur, så det er bare om at give den fuld gas!

Jeg bruger selv en 12 kg. kettlebell til programmet, men alt afhængig af din styrke vil en kettlebell på mellem 8-20 kilo være passende. En god tommelfingerregel er, at du skal kunne presse din kettlebell over hovedet 5 gange. Hvis du ikke kan dét, skal den være lettere.

Hvis du kun har én kan du selvfølgelig prøve dig frem med den du har, og husk at du altid kan tilpasse, hvis der er noget der bare ikke rigtig fungerer.

 

Hjemmetræningsprogrammet

 

Programmet består af 4 øvelser som du gentager i 3 runder.
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
50 sekunder arbejde
10 sekunder pause
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀

Øvelser:

KB Plank to Overhead
KB Sumo Deadlift
KB Swing
KB Tap + Push Up

 

Hjemmetræningsudstyr til dette hjemmetræningsprogram

Du får brug for:

Kettlebell
Træningsmåtte

 

Andre hjemmetræningsprogrammer

Full body med elastik

Opvarmning inden hjemmetræning

6 hjemmetræningsprogrammer til dig

⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ navnetraek_sort

No comments yet

No comments yet. Feel free to be the first one to leave a comment.

Leave a comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

 

Previous post

HJEMMETRÆNING FOR HELE KROPPEN ⎮ 15 min. Full Body m. Elastik