Dagens træning: Pecs, delts & tris

Project Fatloss: Week 2

(For english hit the “translate” button in the bar above)

Nu er de første knap 2 uger af “Project Fatloss” gået, og det er tid til den 2. ugentlige vejning.

Udviklingen på vægten:
Start 18.07.16: 79,5 kg.
1. vejning 22.07.16: 78,9 kg.
2 vejning 29:07.16: 78,4 kg.

Dvs. 1,1 kg. tabt de første 2 uger, og 500 g. tabt denne uge. Målet er 500 g. pr. uge, så indtil videre føler jeg, at jeg er rigtig godt med! Jeg tilføjer billeder til disse opdateringer hver uge, men det er ikke fordi jeg forventer, at der vil være de store fremskridt at spore uge for uge. Jeg har dog oplevet – både på egen krop og med klienter – at nogle gange så start vægten stille, selvom kroppen udvikler sig i den ønskede retning. Det vil jeg gerne illustrere i disse indlæg, ved at vise billeder af min egen udvikling. Jeg synes også det er sjovt, at udviklingen uge for uge måske ikke altid er så synlig, men efter nogle uger eller måneders forløb kan man pludselig se en kæmpe forskel når man sammenligner billeder fra Uge 1 og Uge 8.

Billeder er så vigtige, og derfor råder jeg altid mine online klienter eller personlige træningsklienter til at tage billeder ved start og derefter hver 2. til 4. uge gennem et forløb.

Min udvikling på disse knap 2 uger:

Billede 29-07-2016 08.28.01

Billede 29-07-2016 08.36.31

Jeg tæller pt. ikke kalorier men vurderer mine portionsstørrelser og lytter til min krops signaler. Derudover træner jeg 1 gang dagligt 6 dage om ugen. 4 af disse træninger er styrketræninger + 20 min cardio og 2 af dem er ren cardio (i 30 min)
I kan læse mere om hvad min kost består af i dette indlæg.

Vil du have hjælp til at sammensætte det mest optimale kost eller træningsprogram til netop dig?
Du kan læse alt om hvad jeg tilbyder på siden “Online Programlægning“ :)

navnetraek_sort

No comments yet

No comments yet. Feel free to be the first one to leave a comment.

Leave a comment

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

 

Previous post

Dagens træning: Pecs, delts & tris