Torsdagens træning: Glutes & abs

Dagens træning: Intervaller & overkrop

Mine nye Nike Air Zoom Pegasus 32 løbesko skulle indvies i dag! Det blev med en lækker omgang intervaller på løbebåndet efter liiiidt for meget kage og en stor brunch i går ;)

Skoene er bestemt godkendt! De er vildt gode at løbe i, og føles faktisk også fine til almindelig styrketræning. Og så er de pæne! Jeg har fundet mig en ny favorit ;)
Og så er de endda sat ned fra 900 kr. til 675 kr. lige nu på Sportmaster.dk :)

Billede 02-04-2016 12.59.28

Dagens træning bestod af:

Intervalløb: Løbebåndet blev stod på 2,5% hældning

  • 5 min. gang (6 km/t)
  • 3×5 30-20-10 sek. intervaller* m. 5 min pause mellem hver runde
  • 5 min. gang (6 km/t)
    Totalt 35 minutter.

*30-20-10 intervaller betyder, at du løber med let intensitet i 30 sekunder (10 km/t for mig), medium intensitet i 20 sek. (12 km/t) og spurter de sidste 10 sek. (15-16 km/t)

Derefter stod den på styrketræning af overkroppen ud fra mit program. Jeg supersatte de fleste af øvelserne, for at holde intensiteten oppe, og komme hurtigt igennem dagens program.

Styrketræning:

Superset:
Band pull ups (4×10)
One-arm DB row (4×10)

Superset:
Lateral raises 4×10-12
DB shoulder press 4×10

Superset:
OA cable alt pull down 4×10
Straight arm pull down 4×10

Superset:
Alternating crossover front raise 4×10
DB Reverse fly 4×10

W-Reverse fly 4×10

navnetraek_sort

4 comments

Leave a comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

 

Previous post

Torsdagens træning: Glutes & abs