New In: En shoppingdrøm gik i opfyldelse!

Workout: The Booty Builder

Billede 27-07-2016 20.11.03

Jeg elsker at træne glutes og kender (næsten) ingen bedre følelse end “dat glute pump” efter en rigtig vellykket numsetræning! Bestemte øvelser og rep ranges giver efter min erfaring bedre pump end andre og det har været en lang rejse til at finde de frem til helt rigtige kombinationer… Variationer af denne workout er en af mine favoritter til at få masser af PUMP i de kære baller. Give it a go og se, om den ikke også kan få fyret op under dine! ;)

Opvarmning: 10 min. incline walk 6 km/t. Start på 5% og øg hældningen med 1 pr. minut, indtil du rammer 15% stigning.

Superset 1:
– Good mornings 4×10
– Sumo deadlifts 4×10

Superset 2:
– BB weighted hip thrusts 4×10
– Box jumps 4×10

Triset:
– Glute kickbacks (i kabel eller i maskine, hvis du har sådan en til rådighed) 4×10 – 1 sek. hold på toppen i hver rep
– Seated abductors – 4×10
– Seated adductors – 4×10

Finisher: 10 min. incline walk 6 km/t. Start på 5% og øg hældningen med 1 pr. minut, indtil du rammer 15% stigning.

Cooldown: 10 min. incline walk 6 km/t. m. 5,5% hældning.

Billede 26-07-2016 14.24.26

Vil du have hjælp til at sammensætte det mest optimale træningsprogram, der en gang for alle kan hjælpe dig i mål med din træning? Jeg hjælper både med kost og træning og vejleder gerne i at vælge den helt rigtige løsning for netop dig og dine mål.
Læs mere om hvad jeg kan tilbyde på siden “Online Programlægning

⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ navnetraek_sort

No comments yet

No comments yet. Feel free to be the first one to leave a comment.

Leave a comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

 

Previous post

New In: En shoppingdrøm gik i opfyldelse!