Weekendens glute-pump

Snak & planer for løbesæsonen 2016

Sponsoreret indlæg

11088262_10152779050694632_7053191797044975887_n

Jeg elsker at løbe. Og jeg løber gerne 3-4 løb om året, herunder i hvert fald ét halvmarathon.
Jeg løb mit første halvmarathon i 2011 og har løbet mindst ét om året lige siden. Det er efterhånden en fast tradition :)  I 2015 blev det til 2*halvmarathon, 1*10 km. og 1*5 km.

Jeg har ikke rigtig lagt planer for løbesæsonen 2016 endnu, men jeg har netop lige investeret i et par nye løbesko og -tights og jeg regner med, at jeg i hvert fald skal ud på de 21,1 km. igen – nok til efteråret, når kropsvægten forhåbentlig er under de ca. 80 kilo jeg vejer lige nu.

Jeg starter i næste uge på et 26-ugers konditionsprogram med netop halvmarathon for øje. Jeg er ikke sikker på, at jeg gennemfører alle 26 uger, da det er et program til et fuldt marathon. Men jeg elsker som sagt at løbe og følger programmet, så længe det er sjovt.

Jeg overvejer at teste løbeformen på en 10 km. rute til Alt For Damernes Kvindeløb i København d. 5.-7. juni. Andre der overvejer at deltage her? Jeg har aldrig løbet netop dette kvindeløb før, men har hørt meget godt om det! Eller har i andre løb i kan anbefale over sommeren og efteråret?

Ved at tilmelde sig Alt For Damernes Kvindeløbs nyhedsbrev kan man vinde 3 måneders abonnement på Alt For Damerne & få en gratis e-bog med enten Michelle Christensen eller Mascha Vang og Anne Bech helt gratis.

12473617_10153350500604632_8068046069634861101_o

// Amanda Louise
(Indlægget kan indeholde affiliate links)

5 kommentarer

  • Det her indlæg minder mig om, hvor meget jeg skal igang med at løbe! :-)
    http://www.marieschleidt.bloggersdelight.dk

    Siden  ·  Svar på kommentar
  • C

    Hold dig væk fra Alt for damernes løb – det plejer at være max dårligt arrangeret og ruterne er ikke præcist opmålt (sidste år var 10 km ruten 8,46 km).

    Siden  ·  Svar på kommentar
  • Meget inspirerende!

    Jeg er selv lige begyndt med lidt intervaltræning de seneste par uger.

    Håber din løbetræning vil gå som planlagt :=)

    Siden  ·  Svar på kommentar
  • Frederikke

    Kan du ikke lægge dit program ud :-D

    Siden  ·  Svar på kommentar
  • Nicoline

    Jeg skal selv løbe I Form Løbet på Frederiksberg. Det falder i år på mors dag, så jeg har inviteret min mor, søster og moster med. Det plejer at være et rigtig hyggeligt arrangement! og fordi vi er 4, så får vi også gratis frokost :D

    Siden  ·  Svar på kommentar

Skriv en kommentar

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive offentliggjort. Krævede felter er markeret med *

 

Næste indlæg

Weekendens glute-pump