Bentræning - bagside

Skulder & bryst circuit

20140115-094005.jpg

Tirsdagen stod på skulder- og brysttræning.
Jeg havde lidt travlt, og var i humør til en højintensiv træning. Resultatet blev denne circuit bestående af to store superset af 5 x 15 reps, samt 10 burpees til lige at få pulsen (endnu højere) op.

20140115-093911.jpg

Programmet gennemføres på den måde, at man vælger en vægt, som man kan tage lige omkring 15 gentagelser med. Denne vægt beholder man hele programmet igennem.
Når man undervejs rammer failure og ikke kan løfte vægten, tager man en kort pause (max. 5 sek.), og fortsætter, indtil alle 15 gentagelser er klaret. Derefter går man direkte videre til næste øvelse, og tager 15 gentagelser af den på samme måde.
Det var ét superset. Jeg holdt ca. 60 sek. pause mellem hvert.

20140115-093924.jpgSkulderpump :)

20140115-093940.jpgDUCKFACE!

2 comments

  • Camilla

    Stiller du op i figure? Du er for stor til bikini

    Siden  ·  Svar på kommentar
    • amandalouise

      Jeg stiller op i Bikini og blev nr. 6 i min klasse ved DM i oktober med denne muskelmasse :)

      I Europa hedder det desuden Bodyfitness, ikke Figure.

      Siden  ·  Svar på kommentar

Leave a comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

 

Previous post

Bentræning - bagside