RYG & BRYST HJEMMETRÆNINGSPROGRAM

BEN & BALLER HJEMMETRÆNINGSPROGRAM

Forbrænd over 450 kalorier på 30 min. med dette ben & baller hjemmetræningsprogram!

Husk at se videoen helt til slutningen for at få en bonus strækøvelse du kan lave efter din træning.

Jeg er vågnet dagen efter med DOMS i både lår, baglår og baller! Skøn følelse!

Det var super hårdt, men også fedt. Glemmer helt jeg er hjemme i stuen når jeg skruer helt op for musikken og bare giver den gas.

Jeg synes det hjælper, at starte med en opvarmning som jeg “plejer”, så jeg indlægger en 6 minutters opvarmning i alle de tre hjemmetræningsprogrammer jeg deler med jer i denne uge.

Hjemmetrænings programmer:

Dag 1: Ryg & Bryst
Dag 2: Ben & Baller
Dag 3: Mave & Skulder

Ben & Baller Hjemmetræningsprogram:

Hjemmetræningsudstyr:

Eneste udstyr du skal bruge til dette træningsprogram er:

1: Sofa/stol

2: Måtte – PÅ TILBUD LIGE NU

3: Træningselastikker – PÅ TILBUD LIGE NU

4: Bootybuilder

Sådan planlægger du et effektivt hjemmetræningsprogram:

Når du træner ben hjemme, så kan det hurtigt blive virkelig hårdt og effektivt!

Det kræver kun at du:

1: Fokuserer på uni-laterale øvelser (dvs. øvelser på et ben)
2: Hold korte pauser
3: Fortsæt til du mærker muskeludmattelse (1-2 gentagelser før failure)
4: Brug træningsteknikkeer som isometrisk hold, 1/2 gentagelser, 1/4 gentagelser, tempo mv.

Som altid så fokuser på god teknik. Pres dig selv men vær’ ikke bange for at justere en øvelse undervejs så niveauet passer til dig.

Få det bedste ud af situationen

Jeg håber at i også bruger tiden i lockdown på at få indhentet lidt søvn, spise sundt, bevæge jer og lære noget nyt.

Jeg prøver i hvert fald at være taknemmelig for, at jeg endelig har nogle timer fri til at afslutte mit kostvejleder kursus fra Precision Nutrition som jeg investerede i sidste år!

Min plan er er komme stærkere, dygtigere og gladere ud på den anden side af denne absurde situation.

Når jeg ser tilbage på Marts 2020 vil jeg have, at det skal være gode minder fra en tid hvor jeg holdt et positivt sund og fokuserede på at gøre hvad jeg kunne for at komme stærkere ud på den anden side!

Selvom jeg vågner med en knude i maven hver morgen, så holder jeg humøret højt og fokuserer på det JEG kan kontrollere.

Mit råd er at du gør det samme, hvis du kan. Bekymringer og frygt fører intet godt med sig.

Husk på at situationen ER midlertidig, uanset hvordan det føles lige nu. Snart vender vi tilbage til hverdagen som vi kender den.

navnetraek_sort

No comments yet

No comments yet. Feel free to be the first one to leave a comment.

Leave a comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

 

Previous post

RYG & BRYST HJEMMETRÆNINGSPROGRAM