RYG & BRYST HJEMMETRÆNING med kettlebell & elastik

6 HJEMMETRÆNINGSPROGRAMMER TIL DIG

Får i stadig trænet hjemme i stuerne?  Her i Dubai er vi nu i totalt lockdown og vi må ikke forlade hjemmet undtagen for at handle mad og medicin.

Billeder fra dengang vi stadig måtte gå udenfor i Dubai… Græder lidt indeni og håber snart vi må igen.

Jeg har derfor besluttet at træne hjemme to gang om dagen. Om morgenen laver jeg yoga, pilates eller cardio og og eftermiddage står den på styrke efter mit 3-split:

  • Dag 1: Ryg & Bryst
  • Dag 2: Ben & Baller
  • Dag 3: Skulder & Mave
  • Dag 4: Hvile
  • Dag 5: Ryg & Bryst
  • Dag 6: Ben & Baller
  • Dag 7: Skulder & Mave

Jeg håber også at i fortsat holder jer i gang, selvom det er ved at være hårdt at holde fast i de gode vaner. Jeg føler det også selv, især den snigende opgivenhed og depression. Men jeg har besluttet at kæmpe for at holde mig sund og ved godt mod hele vejen igennem!

For at gøre det nemt for dig at finde et træningsprogram til din egen hjemmetræning får du her et samlet indlæg med direkte links til alle de hjemmetræningsprogrammer jeg har lavet til jer indtil videre.

Hvis du mangler udstyr til hjemmetræningen så har jeg lavet dette indlæg hvor jeg linker til alt udstyr jeg bruger.

 

Ryg og bryst:

Ryg & Bryst med elastikker

Ryg & Bryst med kettlebell

 

Ben og baller:

Ben & Baller med elastikker

Baller med elastikker

Ben med kettlebell

 

Skulder og mave:

Skuldre & Mave med elastikker

navnetraek_sort

No comments yet

No comments yet. Feel free to be the first one to leave a comment.

Leave a comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

 

Previous post

RYG & BRYST HJEMMETRÆNING med kettlebell & elastik