Upper Body Workout på under 12 minutter

24 DAGES MINIDIÆT // Hvad spiser jeg?

img_0922

For English: Choose your language by clicking on the “translate” flag in the top right corner of your screen.

– – – – – – – – –

De sidste 5 dage har jeg kørt en lille “diæt”. Min vægt havde simpelthen sneget sig op på 87,25 kg. – det højeste jeg NOGENSINDE har vejet.
Og selvom jeg ikke som sådan er utilfreds med noget, ja, så må der være en grænse. Og nu var den ligesom nået.

Jeg fortsætter med intuitiv spisning MEN har lavet et træningssplit jeg følger ret strikst samt et vejledende kostprogram som jeg kan vælge at følge.
Her de første 5 dage har jeg fulgt det cirka 50%, og derudover justeret i mit kalorieindtag i løbet af dagen, alt efter mine planer for aftenen.

Jeg har tabt 2,5 kg. so far, og ligger i dag på 84,7.
Jeg fortsætter således indtil 5. oktober, hvor jeg får besøg af to dejlige veninder af Danmark. De kommer i en uge, og i den uge vil nok især træningen blive nedjusteret lidt, så jeg har tid til at hygge med dem. Jeg tænker dog at holde mit fokus på kosten, da det kræver usandsynligt lidt energi. Det handler mest bare om at få nok grøntsager, protein og at stoppe med at spisenår jeg er mæt.

Her er et lille udsnit af hvad jeg har spist i denne uge… Jeg spiser nok 50-75% af mine måltider ude, men heldigvis er det nemt at finde god og sund mad i Dubai. Der er en restaurant i mit træningscenter hvor man kan få sunde “bodybuilder venlige” retter og derudover er der fantastiske HEAT Café (nogen burde åbne sådan et sted i DK!), masser af færdigblandede salater i supermarkederne ooooog når det skal gå rigtig hurtigt napper jeg en bar eller en shake fra Bodylab.

img_0929
220 g. steak, broccoli, fedtfattig peppercorn sauce & Coke Zero

img_0933
Kyllingebryst og grøntsager

img_0938
200 g. 0% greek yoghurt, 20 g. Bodylab Vanilla Milkshake, 1 håndfuld blåbær, 1/2 banan & mine kosttilskud som består af mælkesyrebakterier, Bodymin, Vitamin D, Vitamin C & ZMA. Alle kosttilskud er fra Bodylab.

img_0982
Færdigblandet grøn salat fra supermarkedet tilsat 1/2 avocado i tern, en håndfuld blåbær og en tunsteak stegt på panden skåret i mindre tern

Kroppen ser således ud lige nu og trods de ekstra kilo er jeg ganske tilfreds. Målet med denne minidiæt er at komme under 80 kilo igen, da jeg helst gerne vil af med dellerne på ryggen, som jeg snedigt skjuler med armen på de fleste af mine billeder. Man er vel pro blogger/instagrammer. Men de er der altså, dellerne. Og jeg er ikke som såden ked af dem, men de måtte da gerne gå væk. Jeg tænker at både dem og mavefedtet (og brysterne… Suk.) er det der ryger først, og at små 5 kilo burde være det der skal til for at få strammet taljen lidt op hele vejen rundt.

img_0974

// Amanda Louise
(Indlægget kan indeholde affiliate links)

Ingen kommentarer endnu

Der er endnu ingen kommentarer til indlægget. Hvis du synes indlægget er interessant, så vær den første til at kommentere på indlægget.

Skriv en kommentar

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive offentliggjort. Krævede felter er markeret med *

 

Næste indlæg

Upper Body Workout på under 12 minutter