DENMARK I'M HOME / BACHELORETTE PARTY

TRÆNINGSPROGRAM / UGE 23

For English: Choose your language by Clicking on the “translate” flag in the top right corner of your screen.

– – – – – – – – –

Som i kunne læse i mit indlæg fra i går, fløj jeg hjem til Danmark i fredags for at overraske min veninde til hendes polterabend.

Udover polter fandt jeg også tid til at træne med nogle af mine venner herhjemme, både lørdag og søndag.
Lørdag stod den på en arm-træning i Vesterbronx Gym med min veninde Michelle.

12
11

Og søndag blev det en ond bentræning med min ven Lasse i Urban Gym på Vesterbro.

Søndagens benprogram:

A: Dødløft 4×6 (jeg løftede 70 kg.)

B1: Front squat 4×10 (30 kg.)
B2: Weighted walking lunges 4×20 (10 kg)

C: Leg extensions 40 – 30 – 20 – 3×10 m. 3 sek. hold på nr. 10 (15 kg.)

D: Leg curls i 3 vinkler 3×6-6-6 (udadrot., neutral, indadrot) (45 kg.)

img_4734

Denne uge er jeg i Danmark og jeg glæder mig til masser af træning og hygge med venner og familie.

MIT TRÆNINGSPROGRAM UGE 23:

Mandag: Hviledag / måske 30 min. cardio

Tirsdag: 30 min. intervaller + overkrop  (2 øvelse til skulder, 1 øvelse til bryst, 2 øvelser til ryg/bagskulder)

Onsdag: 30 min. intervaller + glutes & abs (2 øvelser til glutes, 3 øvelser til abs)

Torsdag: 30 min. yoga/cardio el. hviledag

Fredag: 30 min. intervaller + full body  (1 øvelse til skulder, 1 øvelse til bryst, 2 øvelser til ryg/bagskulder, 2 øvelser til ben)

Lørdag: 30 min. cardio

Søndag: Hviledag

// Amanda Louise
(Indlægget kan indeholde affiliate links)

Ingen kommentarer endnu

Der er endnu ingen kommentarer til indlægget. Hvis du synes indlægget er interessant, så vær den første til at kommentere på indlægget.

Skriv en kommentar

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive offentliggjort. Krævede felter er markeret med *

 

Næste indlæg

DENMARK I'M HOME / BACHELORETTE PARTY