VLOG 2 / COFFE TALK OM INTUITIV SPISNING / IN A "FUNK"

TRÆNINGSPROGRAM / UGE 21

img_3407edit

For English: Choose your language by Clicking on the “translate” flag in the top right corner of your screen.

– – – – – – – – –

Okay, allerede 2. uge er jeg forsinket med ugens træningsprogram. Flot arbejde, Amanda!

Men, til mit forsvar har jeg haft virkelig travlt. Vi vil jo gerne ansætte 3-4 nye trænere i Revolution Fitness som jeg arbejder for, og vi er ved at planlægge hvordan vi bedst kommer ud til potentielle kandidater.   Derudover har jeg haft suuuper travlt med mine klienter, et lille photoshoot og en masse andre spændende ting :)

Men, også træningen har taget min tid! Jeg kom afsted til alle planlagte træninger i forrige uge, udover onsdag der blev til hviledag.
Jeg ændrede lidt på planerne og lavede lidt mindre yoga og lidt mere cardio end planlagt, men det er også helt ok. Det vigtigste er, at jeg kommer tilbage i en god rytme.

Weekends planlagte yoga-sessioner blev ikke lavet, så jeg prøver at få dem på programmet igen i denne uge.

img_3389edit

MIT TRÆNINGSPROGRAM UGE 21:

Mandag: 30 min. intervaller + bryst, skulder & ryg (1 øvelse til skulder, 1 øvelse til bryst, 2 øvelser til ryg/bagskulder)

Tirsdag: 30 min. intervaller

Onsdag: 30 min. intervaller + glutes & mave (totalt 3 øvelser til glutes, 2 øvelser til mave)

Torsdag: Hviledag

Fredag: 30 min. intervaller

Lørdag: 30 min. yoga – link

Søndag: 30-60 min. yoga – link

img_3412edit

navnetraek_sort

No comments yet

No comments yet. Feel free to be the first one to leave a comment.

Leave a comment

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

 

Previous post

VLOG 2 / COFFE TALK OM INTUITIV SPISNING / IN A "FUNK"