Effektiv bentræning på kun 28 minutter!

7 min. Hard “Core” Circuit + Upper Body Pump

For English: Choose your language by clicking on the “translate” flag in the top right corner of your screen.

– – – – – – – – –

På træningsfronten har jeg haft en helt fantastisk dag i dag!

Lagde ud med 2 klienter, efterfulgt af knap 6,7 km. gåtur (tog mig 1 time og 12 minutter)

img_3028

Det var virkelig varmt i dag, op til 31 grader (!), så på vejen hjem smuttede jeg lige forbi en drive-thru efter en iskold Pepsi Max… Klager ikke over at have en hverdag som denne… :) Hjemme stod den på frokost, mails og lidt afslapning inden jeg smuttede ned i træningscenteret.

Programmet startede med 10 min. opvarmning på crosstraineren efterfulgt af en 7 min. AMRAP (så mange runder som muligt, på 7 min) af nedenstående 4 øvelser… Nu er jeg ikke den der har lavet mest core træning i mit liv og det fortrød jeg godt nok i dag. F*ck. Det. Var. Hårdt.

A: AMRAP 7 min:

1: Inward + Outward Dynamic Plank x 15
2: Russian Twist x 20
3: Single leg mountain climber x 10 each side
4: Side crunches on back x 20 each side

I kan se mig kæmpe mig igennem programmet i videoen herunder…

Efter dén omgang sluttede jeg af med en hurtig high-rep skulder- og rygtræning + lidt arme.

B1: Wide-grip pull down 3×20
B2: Standing Arnold press 3×20

C1: Straight arm pull down 3×20
C2: Lateral raises 3×20

D1: Floor seated low cable row 3×20
D2: DB B.O. reverse fly

E1: Cable tricep press down 3×20
E2: DB bicep curls 3×20

img_3018

Var virkelig motiveret for en god træning i dag, og det var super fedt at mærke!

Jeg er i gang med at skrive et indlæg om hvordan min motivation, mine mål og mine prioriteter har ændret sig på det seneste, og om hvor svært det har været at tilpasse mig og acceptere disse ændringer. Men endelig føler jeg, at jeg nu er ved at finde min nye vej i kost- og træningsuniverset.

Hvis du synes det lyder spændende og vil læse indlægget, så hold øje med bloggen i morgen! :)

// Amanda Louise
(Indlægget kan indeholde affiliate links)

3 kommentarer

Skriv en kommentar

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive offentliggjort. Krævede felter er markeret med *

 

Næste indlæg

Effektiv bentræning på kun 28 minutter!