Dubai bound + Quick pre-flight workout

Dagens træning: Løb & glutes

For English: Choose your language by clicking on the “translate” flag in the top right corner of your screen.

– – – – – – – – –

Første dag tilbage i Dubai. Jeg var hjemme omkring 02:00 lokal tid, og havde min første klient kl. 07. Så kan i selv gætte hvor meget søvn det er blevet til… Heldigvis kommer jeg jo lige fra en uges ferie, så har lidt god energi at køre på.

Dagens træning blev klaret mellem klient 2 & 3.
Jeg havde lidt under en time, så det blev en hurtig omgang glutes kombineret med en halv time på løbebåndet.

Programmet:

Cardio:
10 min. incline walk 5,5% m. 6 km/t.

3 x 400 meter løb (hhv. 10,5 – 11,5 – 12,5 km/t) m. 2,5% incline
200 m. gang 2,5% m. 6 km/t. mellem hvert interval

Ca. 7 min. incline walk 5,5% m. 6 km/t.

Glutes:
A1: Bench step ups 3×10
A2: RDL 3×10

B: Standing glute cable kick backs 3×10

img_2701-2img_2704

Efter træning havde jeg endnu en klient og så et møde, så det gik nogle timer inden jeg kom hjem og kunne få frokost.
Jeg havde selvfølgelig stort set ingen mad i huset, så det blev lidt en gang “tøm køleskabet”:

  • 2 æg
  • 200 g. dampet broccoli m. et skvæt olivenolie
  • 4 tynde riskisk m. smag af tomat og basilikum
  • Godt med ketchup

Jeg snackede også en håndfuld mini-gulerødder og et halv æble skåret i både som dessert.

Super simpelt og relativt velsmagende når det skal være hurtigt, sundt og billigt!

img_2711

// Amanda Louise
(Indlægget kan indeholde affiliate links)

Ingen kommentarer endnu

Der er endnu ingen kommentarer til indlægget. Hvis du synes indlægget er interessant, så vær den første til at kommentere på indlægget.

Skriv en kommentar

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive offentliggjort. Krævede felter er markeret med *

 

Næste indlæg

Dubai bound + Quick pre-flight workout