FØDSELSDAGSTILBUD på kost- og træningsforløb

3. januar: Dagens træning og kost

På programmet var der bryst, skuldre & cardio. Jeg var lidt småskidt og viiiirkelig ikke i humør til dagens træning og i al den tid jeg styrketrænede diskuterede jeg med mig selv, om jeg bare skulle tage hjem og så klare min cardio efter arbejde i aften. Men vidste også godt, at det ikke var den ideelle plan. Når nu jeg var i gang, var det bedre bare at få det overstået. Så det gjorde jeg!

Programmet:

Opvarmning:
– 15 min. crosstrainer lvl. 10

Styrke:

A1: DB chest press 4×15
A2: DB chest press m. håndvægtene samlet 4×10

B1: Incline front raise m. håndryggen opad 3×10
B2: Incline DB fly’s 2×10

C: Lateral raises dropset 3×15-15-15

D1: Cable rope front raises 4×10
D2: Face pulls 3×10

Cardio:
– 30 minutter incline walk 5,5% 6 km/t.

photo-03-01-2017-22-21-51

photo-03-01-2017-10-46-49

Dagens kost:

Morgen:

Frokost:

  • Salat bestående af babyspinat, blåbær, valnødder, gedeost
    – Dressing: Olivenolie, balsamico eddike, citronsaftog et drys pink himalaya salt
  • 2 æg
  • 2 stk. proteinpandekager lavet med Bodylabs Shake n’ Bake* pandekagemix tilsat lidt havregryn
    – Topping: Zero Topping Pancake Sirup*

Aften:

  • Salat bestående af grøn salat, cherrytomater, agurk, oliven, blåbær, valnødder, gedeost
    – Dressing: Olivenolie, balsamico eddike, citronsaftog et drys pink himalaya salt
  • 1 lys bolle med økosmør & 4 skiver ost

*Produkter sponsoreret af Bodylab

photo-03-01-2017-15-31-02

// Amanda Louise
(Indlægget kan indeholde affiliate links)

Ingen kommentarer endnu

Der er endnu ingen kommentarer til indlægget. Hvis du synes indlægget er interessant, så vær den første til at kommentere på indlægget.

Skriv en kommentar

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive offentliggjort. Krævede felter er markeret med *

 

Næste indlæg

FØDSELSDAGSTILBUD på kost- og træningsforløb