25. Januar: Nedbryder løb muskelmassen i ben og booty? + Cardio & Abs Workout

26. Januar: Glutes & Hamstrings (WORKOUT VIDEO)

img_29802

For English: Choose your language by clicking on the “translate” flag in the top right corner of your screen.

– – – – – – – – –

I dag optog jeg video af hele min styrketræning, så jeg udover selve det skrevne program også kan vise jer øvelserne som jeg udfører dem. Jeg håber i tager godt imod det, og kan bruge det til noget!

Jeg er ikke helt pro til det med videoer endnu, så kom endelig med ideer og forslag til videoerne, hvis det er er noget i tænker kunne gøres bedre, eller noget bestemt i efterspørger. Jeg mangler blandt andet stadig et stativ til mit kamera, men det skal jeg nok få skaffet! :)

Mentalt var det ikke den bedste træning, da jeg var virkelig træt og demotiveret i dag.
Men jeg brugte min CW bootybuilder og fik rigtig god glute-kontakt, selvom jeg kun kørte 6 øvelser i alt (3 superset) og sluttede af med cardio på cyklen.

Cyklen er altid er det jeg vælger, når jeg er allermest træt og ugidelig. Så sætter jeg mig der og ser nogle motiverende youtube-videoer på telefonen men jeg cykler. Så plejer den halve time heldigvis at gå relativt hurtigt, og jeg kan tage hjem med god samvittighed :)

Dagens træningsprogram:

Opvarmning: 10 min. cykling lvl 12

Glutes & Hamstrings:

A1: Smith Band Hip Thrusts 3×10
A2: Band Jump Squats 3×20

B1: Band Good Mornings 3×10
B2: Sumo Goblet Squat m. Pulse 3×10

C1: Standing single leg curl 3×10-12 til hvert ben
C2: Band Clams 3×15 til hver side

Min træningselastik som jeg bruger i alle øvelser med “band” er en CW bootybuilder.

Cardio: Cykling
– 10 min. lvl 12
– 10 x 30 sek. hurtigt lvl 14 + 30 sek. alm lvl 12
– 10 min. lvl 12

img_29782

// Amanda Louise
(Indlægget kan indeholde affiliate links)
   

6 comments

  • Michelle

    Så lækkert med videoer!! Glæder mig til at se flere!

    Jeg har ikke svært ved at få kontakt med booty, synes jeg, og jeg er egentligt også ganske tilfreds med den, men nu blev jeg jo alligevel lidt lun på det der band. Kan det noget, som tunge vægte og “almindelig kontakt” ikke kan?

    Siden  ·  Svar på kommentar
    • Amanda Louise

      Dejligt at du kunne lide den!

      Jeg bliver helst bestemt mere øm, når jeg træner booty med bands fremfor uden.
      Dette band er ekstra lækkert at træne med, fordi det har den rette hårdhed og en god bredde, så det ikke skærer i låret.

      Hvis du aldrig har prøvet det før, kan jeg kun anbefale at give det et forsøg :)

      Siden  ·  Svar på kommentar
  • Simone

    Super god video søde A!
    Dejlig inspiration ❤️

    Siden  ·  Svar på kommentar
  • Malene

    Yay, mega fedt med video af din træning. Den skal jeg helt sikkert afprøve på mandag, når det er glutes, der står for tur :D

    Siden  ·  Svar på kommentar
    • Amanda Louise

      Fedt at du kunne lide den! Håber du havde en god træning i dag! ;)

      Siden  ·  Svar på kommentar

Leave a comment

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive offentliggjort. Krævede felter er markeret med *

 

Previous post

25. Januar: Nedbryder løb muskelmassen i ben og booty? + Cardio & Abs Workout