10. januar: Dagens træning

11. januar: Dagens træning

For English: Choose your language by clicking on the “translate” flag in the top right corner of your screen.
Som nogen måske allerede har læst på Instagram, startede jeg på diæt i går.
Jeg har nået en kampvægt på 86,5 kilo, hvilket er det absolut højeste jeg nogensinde har vejet, så jeg synes ligesom det var på tide at få den under kontrol og komme ned i en fornuftig fedtprocent.
Ærligt, så føler jeg stadig, at jeg ser fit ud og at jeg er i god form, meeeeeen jeg ved også, at jeg er endnu mere tilfreds når jeg vejer 10-15 kilo mindre. Og så er jeg langt om længe faldet så meget på plads her i Dubai, at jeg er klar på udfordringen.
Det hjælper selvfølgelig også at bikini baben Josefine Achen er flyttet ind og at vi kan være sammen om træning og food prep. Det gør det hele lidt sjovere.
Udover at jeg gerne vil ned i vægt og være mere hakket, er der ikke noget endeligt mål med diæten. Men en konkurrence eller to i 2017 er heller ikke udelukket. Vi får se!
Dagens træning var en hurtig omgang forside lår og abs samt lidt lækker cardio på stairmasteren.
Opvarmning:
10 min. stairmaster
Styrke & cardio:
A1: Hack squat 4×10
A2: Alternating heel drop 4×20
B1: One leg leg press 3×10 til hvert ben
B2: Cable crunches 3×15
C1: Leg extensions 3×6-6-6 (fødder roteret hhv. udad, nautral, indad)
C2: Starfish crunches 3×20
C3: Toe touches
D: 3×10 Jack knives 3×10

E: 10 min. stairmaster

…. Senere på eftermiddagen gik jeg en tur langs stranden, og her blev det til yderligere 3,5 km. på ca. 40 min.
photo-11-01-2017-18-37-19
photo-11-01-2017-18-35-06
// Amanda Louise
(Indlægget kan indeholde affiliate links)

Ingen kommentarer endnu

Der er endnu ingen kommentarer til indlægget. Hvis du synes indlægget er interessant, så vær den første til at kommentere på indlægget.

Skriv en kommentar

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive offentliggjort. Krævede felter er markeret med *

 

Næste indlæg

10. januar: Dagens træning