TOP 10: Derfor er det optur at være personlig træner i Dubai!

Hjemmetræning: Ben & booty på 15 minutter

photo-22-11-2016-05-47-34

For nogle uger siden havde jeg en rigtig travl dag, og da jeg kom hjem kl. 22:30 manglede jeg stadig et træningspas.

Der var ikke tid til at nå både et “rigtigt” træningspas og søvn nok, men i stedet for at droppe træningen helt kørte jeg dette program på stuegulvet. Eneste udstyr du behøver er en kettlebell (jeg brugte en på 8 kilo) og eventuelt en måtte.

Programmet:

100 KB swings
1 min. pause
100 goblet squats
1 min. pause
100 glute bridges

Done!

Videoen er i ret dårlig kvalitet og optaget i nogle dumme vinkler, men i får den med alligevel. Når jeg træner er det sjældent glamourøst… Træningstøjet var det forreste i skaber, mit hår ligner lort og det her træningspas skulle bare overstås. Ind imellem er det det eneste der tæller! Og den side af mig vil jeg også gerne vise jer.

Hele programmet tog mig 15 minutter, og jeg kørte de 100 reps af hver øvelse helt uden pauser. Hvis du har brug for små pauser undervejs er det helt ok, del evt. øvelserne op i 5 sæt af 20 gentagelser med 5-10 sekunders pause mellem hvert sæt.

Jeg kører selv meget sjældent over 15-20 gentagelser fordi jeg haaaader det (det bider og brænder lidt i musklerne efter noget tid), men det fungerer rigtig godt hvis pulsen bare skal højt op og man vil have et intensivt træningspas der er overstået på kort tid – især hvis man ikke har specielt meget udstyr til rådighed er kropsvægt og et højt antal gentagelser en god løsning der sikrer at intensiteten bliver tilpas høj.

photo-22-11-2016-11-10-28

 

navnetraek_sort

No comments yet

No comments yet. Feel free to be the first one to leave a comment.

Leave a comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

 

Previous post

TOP 10: Derfor er det optur at være personlig træner i Dubai!