Morgenmad på 123. etage

Dagens træning: Ryg, bagskulder, mave & cardio

dsc01581

Jeg har været tidligt oppe for at køre min veninde Josefine i lufthavnen, og derfra kørte jeg direkte på job.
Normalt møder jeg sent søndag, men fordi mange af mine klienter rejser på juleferie i denne uge havde jeg 3 ekstra timer her til morgen, og så yderligere 4 i eftermiddag.

Havde faktisk ikke troet, at jeg ville få juleferie i år, men over halvdelen af mine klienter har valgt at rejse væk over jul og nytår, så det bliver nogle stille uger efter i morgen. Men det passer meget fint da en af mine andre venner kommer herned over julen og så er jeg også frisk og udhvilet til at give den gas med en masse klienter igen fra januar! :)

Inden dagens træning var jeg lidt træt efter at have været tiiiidligt oppe, men jeg tvang mig selv afsted og det var jeg glad for bagefter! Havde en rigtig god træning, og følte mig langt mindre træt efterfølgende.

I dag stod programmet på 6 sæt ryg, 6 sæt bagskulder og 6 sæt mave fordelt på 3 superset. Derudover blev det til samlet 40 minutters cardio inkl. opvarmning.

Dagens program:

Opvarmning: 10 min. crosstrainer lvl 10

Styrke:

A1: One-arm cable row 3×20
A2: Face pulls 3×15

B1: Seated one-arm row 3×10
B2: Alternating heel drops m. strakte ben 3×20

C1: Machine rear delt fly 3×10-15
C2: Decline sit ups 3×10
C3: Decline crunches 3×10

Cardio:

  • 10 min. crosstrainer lvl 10
  • 10 min. stairmaster lvl 8
  • 10 min. incline walk på løbebånd 6 km/t. 5,5% hældning

photo-18-12-2016-13-16-07

navnetraek_sort

No comments yet

No comments yet. Feel free to be the first one to leave a comment.

Leave a comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

 

Previous post

Morgenmad på 123. etage