Week 0/10 of #ProjectFatloss2.0

Q&A: Min mad på en typisk dag på diæten & hvor meget cardio laver jeg?

I har taget så godt imod det seneste indlæg omkring min diætstart 2.0, og jeg har fået nogle rigtig gode spørgsmål som jeg vil besvare i en række Q&A-indlæg over de næste dage. Generelt var i meget interesserede i min kost, så jeg vil starte med et par spørgsmål der primært handler om det. Her er første indlæg i rækken.

Spørgsmål:
Hej Amanda Louise.

Først vil jeg gene lige sige at du er en kæmpe inspiration! Kunne du tænke dig at fortælle hvad du typisk skal spise på en dag på diæten. Og hvor meget cardio du dyrker? Vh Annika :-)

Svar:
Hej Annika
Tusind tak for dine søde ord! :)
Min diæt er inddelt i 3 forskellige dage med forskellige mængder kalorier og makroer:
Dag 2 som er den mellemste dag på 1800 kcal. ser således ud:

Morgen: Havregrød af 30 g. havregryn & 35 g. Cinnamon Bun proteinpulver toppet med 21 g. nødder.
Inden træning: 35 g. French Vanilla proteinpulver, 3 g. glutamin
Under træning: 2 scoops BCAA
Efter træning: 35 g. French Vanilla proteinpulver, 3 g. glutamin & 1 riskiks
Frokost: 100 g. grønt, 100 g. kylling, 70 g. avocado, 15. g. riskiks
Eftermiddag: 100 g. grønt, 100 g. kylling, 70 g. avocado,15. g. riskiks
Aften: 100 g. grønt, 100 g. kylling, 15. g. riskiks
Sen aften: 150 g. drænet yoghurt, 35 g. French Vanilla proteinpulver

Photo 25-09-2016, 2.05.51 PM

Det er med vilje at diæten er meget simpel og at alle måltider er utroligt nemme at tilberede. Jeg er ude det meste af dagen hver dag og står meget tidligt op og kommer sent hjem. Har derfor slet ikke lyst til at bruge en masse tid i køkkenet.

Ang. cardio, så laver jeg 30 minutters cardio 6 dage om ugen. Jeg lægger min cardio som det lige passer mig bedst i løbet af dagen. Oftest efter træning, men det sker også at det bliver morgen-eller aftencardio i stedet.

// Amanda Louise
(Indlægget kan indeholde affiliate links)

Ingen kommentarer endnu

Der er endnu ingen kommentarer til indlægget. Hvis du synes indlægget er interessant, så vær den første til at kommentere på indlægget.

Skriv en kommentar

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive offentliggjort. Krævede felter er markeret med *

 

Næste indlæg

Week 0/10 of #ProjectFatloss2.0