Q&A: Min mad på en typisk dag på diæten & hvor meget cardio laver jeg?

Dagens træning.. Med frygt for at blive Quadzilla!

Photo 26-09-2016, 1.37.29 PM
Top: Hummel / Tights: Hummel

I mange mange måneder har jeg ikke trænet quads (forsiden af mine lår) med undtagelse af når jeg brugte dem i tunge squats, dødløft, lunges eller til vægtløftning.
Al bentræning har været fokuseret på bagsiden og på at ramme forsiden mindst muligt.

Men i mit nye program fra coach, bliver de ramt lidt igen. Jeg synes jo de er meget store og veludviklede i forvejen, så forbereder mig mentalt på at blive Quadzilla.
Stoler dog på min træners plan, og lader hende stå for planlægningen og mig for udførslen. Sådan bliver et coach/atlet samarbejde som regel bedst. Og nu har jeg været ved Evie i et års tid efterhånden, så hun kender mig og min krop godt.

Udover bentræningen, rammer jeg i dette program også mave og slutter af med en omgang cardio. I dette Q&A indlæg kan i læse mere om hvor meget cardio jeg laver her på starten af diæten.

Programmet:

Opvarming: 10 min cardio

A: Hack squats med smal fodstilling 4×10

B1: Bulgarian split squat med forreste fod placeret langt fremme og en vægtskive holdt i overhead position 4×10
B2: Sissy squats 4×10

C: Leg extensions med ben roteret hhv. indad, fremaf og udad 4×6+6+6

D1: Crunches på måtte 4×10
D2: Bicycle crunches 4×10
D3: Alternating heel drops 4×10

Afslutning: 30 min. cardio

I dag fordelt således:
– 10 min. gang 3,5% hældning m. 6 km/t
– 10 x 40 sek gang 15% hældning m. 6 km/t + 20 sek. jump off
– 10 min. gang 3,5% hældning m. 6 km/t

Jeg varierer dog mine 30 minutters cardio hver dag, og laver meget sjældent helt det samme.

Photo 26-09-2016, 12.01.43 PM
Top: Hummel / Tights: Hummel / Sko: Under Armor

// Amanda Louise
(Indlægget kan indeholde affiliate links)

Ingen kommentarer endnu

Der er endnu ingen kommentarer til indlægget. Hvis du synes indlægget er interessant, så vær den første til at kommentere på indlægget.

Skriv en kommentar

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive offentliggjort. Krævede felter er markeret med *

 

Næste indlæg

Q&A: Min mad på en typisk dag på diæten & hvor meget cardio laver jeg?