Busy Days In Dubai

Onsdagens træning: Yndlings-muskelgruppen fik en tur til!

Photo 24-08-16 2 38 25 PM

Jeg spiser godt for tiden, og derfor er der bestemt én muskelgruppe jeg sørger for at træne ekstra hårdt. Ja, selvfølgelig, glutes!
Onsdagens træning bød på en lækker omgang til baller, baglår og mave. Jeg glæder mig næsten til at komme tilbage til Dubai efter min ferie, så jeg kan give den ekstra gas med diæt og cardio og finde ud af, om mine ballermuskler mon ikke er vokset siden Loaded Cup 2015. Det har jeg nemlig på fornemmelsen, at de er! ;)

Vil du have samme fornemmelse, så giv denne workout et forsøg. Jeg garanterer ømme baller!

Opvarmning: 15 min. incline walk (5,5% & 6 km/t)

A1: Cable kick backs 3×15
A2: Cable abductions 3×15

B: Single leg RDL 3×8

C1: One leg leg curl 3×15
C2: hip thrusters 3×15

D1: Machine adductors 3×20 (hurtige reps)
D2: Machine adductors 3×20 (hurtige reps)

E1: hyperextentions 3×15
E2: Russian twist 3×10
E3: Heel lifts 3×10
E4: Weighted crunches 3×10

Afslutning: 10 min. incline walk (5,5% & 6 km/t)

// Amanda Louise
(Indlægget kan indeholde affiliate links)

Ingen kommentarer endnu

Der er endnu ingen kommentarer til indlægget. Hvis du synes indlægget er interessant, så vær den første til at kommentere på indlægget.

Skriv en kommentar

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive offentliggjort. Krævede felter er markeret med *

 

Næste indlæg

Busy Days In Dubai