Opskrift: Breakfast Greenie

Bikini fitness træningsprogram med fokus på bagdelen

Bikini fitness træningsprogram
Tights: Nike Legend  / Top: H&M / Sportsbh: Nike (lignende HER)

Jeg havde planlagt træningen i går til at være en relativt kort, tung session der virkelig ville fyre op under baller og baglår. Og det lykkedes må man sige!

Kan ikke huske hvornår jeg sidst har været SÅ øm efter en træning. Allerede undervejs følte jeg nærmest at mine baller krampede, og under en time efter begyndte jeg at mærke muskelømheden. Især i området hvor baller og baglår hæfter bagpå låret. I dag kan jeg næsten ikke gå. Det er helt vildt!

Vil du prøve kræfter med det træningsprogram der sendte min bagkæde til tælling? Hvad end du træner for at stille op i bikini fitness, for at blive stærkere eller noget helt 3., så vil jeg garantere, at du vil blive presset af dette program. Det ser nemt ud, men kør alle øvelsere så tungt som du kan med god form og feel the buuuuuuurn!

Bikini fitness træningsprogram

 

Opvarmning: 10 min. incline walk 5,5% hældning og 6 km/t

A: Cable squats 3×10 + 4 skridt baglæns & forlæns i lav squat position (se video)

B: Smith reverse lunges 3×10

C1: BB hip thrusts 3×10
C2: Squat + side step 3×10

D: Machine abductions 3×15

Cooldown: 5 min. crosstrainer på let/moderat level

 

Video af øvelserne A-C

Bikini fitness træningsprogram

Kommentarer

Endnu ingen kommentarer.

Kommenter

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

 

Næste indlæg

Opskrift: Breakfast Greenie