Project Fatloss: Week 0

Inspiration til din træning: Mit træningsprogram Dag 4

(For english hit the “translate” button in the bar above)

Tidligere har jeg givet jer Dag 1 & Dag 2 & Dag 3 fra mit træningsprogram i detaljer.
Nu er det så blevet tid til at dele  den 4. og sidste træningsdag med jer. Det er en såkaldt let/moderat pull session, og af de andre dage i programmet minder den mest om Dag 3. Dog har jeg på Dag 4 altså fokus på pulls i stedet for presses.

Jeg kører 2 dage træning, hviledag, 2 dage træning, hviledag osv., så jeg kommer igennem hele programmet på 6 dage og starter forfra på den 7. dag. Derfor er mine træninger ikke på bestemte ugedage, det rykker sig uge for uge.

Programmet for Dag 4 lyder:

Opvarmning: 10 min. cardio

A1: Romanian deadlift 3×12
A2: BB curls 3×12

B1: Barbell or dumbbell row 3×12
B2: Leg curl 3×12

C: Wide-grip pull down 3×12

D1: Rear delt flye 3×12
D2: Cable crunch 3×12

Det var sidste indlæg i denne lille serie. Jeg har nu kørt dette program i 4 uger og skifter efter planen til et andet program snarest. Jeg har ikke lavet det endnu, men regner med at fortsætte med at køre skiftevis tunge low-rep dage og lettere high-rep dage.
Jeg skal nok holde jer opdateret! Især nu, hvor jeg er startet på et nyt vægttabsprojekt kaldet “Project Fatloss” med et mål om at tabe 7,5 kilo fedt inden 1. december!

Billede 18-07-2016 18.52.36

navnetraek_sort

No comments yet

No comments yet. Feel free to be the first one to leave a comment.

Leave a comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

 

Previous post

Project Fatloss: Week 0