Inspiration til din træning: Mit træningsprogram Dag 4

Har du travlt? Gratis program til en effektiv træning på kun 30 min.

Billede 19-07-2016 11.41.10 (1)

(For english hit the “translate” button in the bar above)

Jeg havde rigtig travlt den anden dag, men efter to hviledage i streg havde jeg planlagt at jeg SKULLE træne. Desværre blev jeg forsinket i trafikken på vej til træningscenteret, og da jeg havde en klient jeg skulle ud til bagefter, havde jeg pludselig kun 30 minutter til rådighed til dagens træning.

Så jeg sammensatte dette effektive, intensive program. På 30 minutter fik jeg både trænet ben, baller, ryg, mave og presset pulsen op i det røde felt. Jeg ved, at træning en ofte kan være svær at nå i en travl hverdag, men med dette program er man godt på vej på de dage, hvor tiden er knap!

Programmet:

Opvarmning på crosstrainer:
2 min let
3 x 30 sek. moderat + 30 sek hårdt

Superset 1:
Seated row 3×15
Reverse lunges 3×15

Superset 2:
Wide grip pull down 3×15
Jump squats 3×15

Superset 3:
Facepulls 3×15
Rope cable crunches 3×15

Finisher: Tabata på stairmaster
20 sek. lvl. 12 + 10 sek. lvl 8 x 8
= totalt 4 min.

Done John!
Alt udføres uden pause eller med helt minimale pauser, så der spares så meget tid som muligt og pulsen holdes høj. På den måde har træningen karakter af intervaltræning og sveden drypper hele vejen igennem – det garanterer jeg! ;)

navnetraek_sort

No comments yet

No comments yet. Feel free to be the first one to leave a comment.

Leave a comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

 

Previous post

Inspiration til din træning: Mit træningsprogram Dag 4