Legday med Lasse Stokholm

Mine målsætninger for 2016

Billede 23-03-2016 12.09.26

Min energi og træningsmotivation er endelig ved at være tilbage til normalen.
Jeg lå jo syg og trænede stort se ikke i 2 lange uger, og siden har jeg kun haft overskud til at starte rigtig op på mit vægtløftningsprogram igen, mens mit program fra coach Evie & min konditionstræning har vært nedprioriteret. Motivationen til lange og hårde pas simpelthen ikke har været der… Jeg lytter altid til kroppen i den slags situationer, og som forventet er motivationen pludselig dukket frem igen på 110%! :)

Denne uge har derfor indtil videre stået på en del hårde træningspas, og kroppen føles træt og har krævet en hviledag i dag, men lysten til at følge mine programmer er tilbage, og det føles skønt!

Jeg kører nu vægtløftning 3x/uge, styrketræner 4x/uge og starter op på et nyt cardio-program som indtil videre skal køres 3x/uge.

Kosten er stadig LCHF men nu hvor de første 14 dage med introduktion til ketose er overstået, har jeg valgt at tilføje kulhydrater enten pre eller post workout. Ikke fordi jeg som sådan føler at de er nødvendige, men jeg er ikke i humør til at være for meget på diæt for tiden, og på denne måde føler jeg, at jeg har den fleksibilitet i kosten jeg ønsker, mens jeg får alle fordelene ved en kost med MASSER af sundt og dejligt fedt <3

Min liste over målsætninger for træningen i 2016 ser pt. således ud:

  • Snatch 50 kg.
  • C&J 65 kilo
  • Squat 100 kilo
  • Dødløft 125 kilo
  • Bænkpres 60 kilo
  • Halvmarathon under 2 timer
  • Kropsvægt under 75 kg. pr. 01.06.2016

Jeg vurderer selv at alle mål i sig selv er meget opnåelige for mig. Tricket bliver, at opnå alle de forskellige ting indenfor ét år, da de ikke alle sammen hænger super godt sammen. Men det bliver jo så udfordringen ;)

Har i sat jer nogle mål for 2016?

// Amanda Louise
(Indlægget kan indeholde affiliate links)

3 kommentarer

  • Olivia

    Mit mål var at kunne dødløfte 100 kg. Det kan jeg nu sætte tjek ved :D

    Siden  ·  Svar på kommentar
    • Amanda Louise

      Sådan! Det er sgu stærkt! :D Hvad er næste mål så? ;)

      Siden  ·  Svar på kommentar
    • Olivia

      Blive stærk nok til at kunne lave 5 pull ups i træk. Kan lave 1 1/2 – så har lidt vej endnu :P

      Siden  ·  Svar på kommentar

Skriv en kommentar

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive offentliggjort. Krævede felter er markeret med *

 

Næste indlæg

Legday med Lasse Stokholm