Ab Circuit

25 min. Fullbody Workout

 photo 3EBA49EA-D378-47A0-B58C-1D791CFC47BF_zpsh8j9ydu2.jpg

Lige for tiden er jeg enormt presset pga. meget arbejde, praktik og afsluttende eksamen i næste uge.
Min morgencardio i onsdags blev lidt alternativ… Jeg havde kun 25 minutter til rådighed og vidste, at det ville blive dagens eneste træningspas. Derfor valgte jeg, at skrue helt op for intensiteten samtidig med, at jeg involverede hele kroppen i en lækker omgang cirkeltræning!

Hele programmet tog blot 25 minutter inklusiv opvarmning, og bestod af:

– 5 min. airbike opvarmning (60-80 rpm)

5 runder:
– 10 x T-bar rows
– 2 x 15 meter tung prowler (frem og tilbage på turf’en)
– 5 x 1 push up + 10 mountain climbers (se video)
– 30 sekunder airbike (minimum 90 rpm)
– 30 sekunders pause

Og det var det! Hele workout’en var overstået på blot 25 minutter og både ryg, ben, skuldre, arme, mave og kredsløb blev sat på arbejde! :)

// Amanda Louise
(Indlægget kan indeholde affiliate links)

Ingen kommentarer endnu

Der er endnu ingen kommentarer til indlægget. Hvis du synes indlægget er interessant, så vær den første til at kommentere på indlægget.

Skriv en kommentar

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive offentliggjort. Krævede felter er markeret med *

 

Næste indlæg

Ab Circuit