Sundt hår

Dagens træning: Ryg & mave på 1 time

 photo 47A9019B-4D13-43DF-B4A4-30687C057AF6_zpsa2zei0q3.jpg

I aften skal jeg på vægtløftings-workshop hos Barbell Lab, så jeg var nødt til at få overstået dagens styrke-pas fra morgenstunden. Jeg træner mest om eftermiddagen for tiden, så det var helt rart at være i træningscenteret her til morgen for en gangs skyld! :)

Programmet stod på ryg og mave, og jeg havde kun 1 time til at klare træningen, så der blev lavet en masse superset og hold korte pauser!

Hvad er et superset?
Et superset er en form for styrketræning, hvor man bevæger sig direkte fra en øvelse til den næste, uden pause. Jeg hviler 30-60 sek. imellem mine supersets, men man kan også køre øvelserne skiftevis uden pause, indtil man er igennem alle sine set.

 photo 73EE8C37-2BB7-4B73-B999-456301296C29_zpsvuiwor9x.jpg

Dagens program:

Opvarmning: 10 min. crosstrainer lvl. 8-10

Superset 1:
Pull ups med elastik 3×15-20
Jack knives (mave) 3×15

Superset 2: 
One-arm cable pull down 3×15
Bicycle crunches 3×15

Superset 3:
Reverse grip pull down 3×15
Alternating leg drop 3×15

Superset 4:
Pull down smalt greb 3×15
Hanging leg raises 3×15

 photo 683E3A12-7004-420F-AB03-93377AD17EAB_zpsoy4xx7pj.jpg

navnetraek_sort

No comments yet

No comments yet. Feel free to be the first one to leave a comment.

Leave a comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

 

Previous post

Sundt hår