Søndagens glute-workout

Min træning: Stærk ryg & mave

 photo C84732FF-634A-4A66-BFCC-FD640136F20E_zpsmxcaghue.jpg

I dag står der ryg & mave på programmet! Torsdag er altid min korteste træningsdag, med blot 4 øvelser til ryggen og 4 øvelser til maven. Det passer mig ret fint, da jeg altid er træt både fysisk og mentalt om torsdagen, efter en lang uge i praktikken…

Efter styrketræningen laver jeg altid 20 minutters rolig cardio. For det meste går jeg på løbebåndet med 5,5% hældning og 6,0 km/t. Det er det eneste cardio jeg laver pt., udover masser af cykling som transport, hvilket naturligvis også giver en del :)

Dagens program:

Pull ups (evt. med elastik) 4×8-12
Reverse grip pull down 4×8-12
Pull down smalt greb 4×8-12
Cable one-arm pull down 4×8-12 (skiftevis hø/ve)

Efterfulgt af denne ab circuit: (se video)
Jack knives
Bicycle crunches
Leg drop (skiftevis hø/ve)
Hanging leg raises

Alle øvelser udføres 4×10.

 photo D26435A5-6C1B-4AB6-8494-F371926D36DE_zpsurjkrqco.jpg

// Amanda Louise
(Indlægget kan indeholde affiliate links)

Ingen kommentarer endnu

Der er endnu ingen kommentarer til indlægget. Hvis du synes indlægget er interessant, så vær den første til at kommentere på indlægget.

Skriv en kommentar

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive offentliggjort. Krævede felter er markeret med *

 

Næste indlæg

Søndagens glute-workout