Aftensnack favorit

Booty Building: Mine 3 favorit øvelser

 photo 3C4AD177-7143-49A0-826A-94231318629E_zpsgp2srsb0.jpg

Er du fast læser af min blog, så ved du nok, at jeg elsker at træne booty! ;)

Grundstenen i min udvikling og min booty-træning vil selvfølgelig altid være teknisk gode og tunge squats og dødløft og variationer deraf… MEN når dét er på plads, er det helt lækkert og effektivt at sætte endnu mere fokus på lige præcis glutes, og på at forme og styrke dem yderligere, så man får dét der flotte, runde, fyldige look :)

Mine 3 favorit øvelser til Booty Building:

3: Weighted Curtsy Lunges

2: Weighted Hip Thrusters

1: Single-Leg Cable Kick-Back On Bench 

Prøv at supplere din næste ben/balle træning med 4×8-12 af en (eller alle 3, hvis du er hardcore) af disse øvelser og mærk hvordan de får glutes til at brænde! ;)

 photo 53E7B048-64B9-4287-AC27-4F6E26D11CA3_zpswqszzfd2.jpg
/ Under Armour sportsbh: Cooltights.dk / Tights: H&M /

// Amanda Louise
(Indlægget kan indeholde affiliate links)

6 kommentarer

  • Sabine

    Hvad er forskellen på, om man laver standing single-leg kick backs fremfor på bænken? :)

    Siden  ·  Svar på kommentar
    • Amanda Louise

      En større range of motion :)

      Siden  ·  Svar på kommentar
    • Sabine

      Som giver større udfordring til glutes, eller giver det det samme i sidste ende? :)

      Siden  ·  Svar på kommentar
    • Amanda Louise

      En større range of motion = en større bevægelse der skal udføres. Musklen skal arbejde igennem hele sin bane, både den del hvor den er stærkest og svagest. Det er hårdere og øger belastningen på glutes, ja :)

      Siden  ·  Svar på kommentar
  • Sabine

    Ah okay. Mange tak for det grundige svar! Fantastisk god blog du har, altid med god inspiration til træningsøvelser :grinning:

    Siden  ·  Svar på kommentar

Skriv en kommentar

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive offentliggjort. Krævede felter er markeret med *

 

Næste indlæg

Aftensnack favorit