Anbefaling: Blogindlæg om bikini fitness

Dagens træning: Bootypump!

 photo 6E910059-D5F1-4175-B4BF-01515AF8D711_zpsboozmfmr.jpg

Droppede den planlagte bænkpres i dag, til fordel for lidt bootypump… Jeg har tænk, talt og trænet meget booty med mine kunder i dag, så da jeg fik fri måtte jeg også lige selv have lidt gang i bagdelen!

Dagens program:

Opvarmning på løbebånd m. 6,0 km/t:
5 min. incline walk 5,5%
5 x 45 sek. inlince walk 15% – 15 sek. off
10 min. incline walk 5,5%

Superset:
One-leg glute bridge (feet elevated) 3×8
Glute bridge (feet elevated) 3×10

Weighted glute bridges 6 sæt á 10-8-6-4-4-4 reps m. stigende vægt for hvert sæt.

Back extensions 3×10 m. 10 kg. vægtskive, 5 sek. statisk hold på toppen i sidste rep.

 photo B49619FB-5F6F-4A60-AA37-5248F82B5704.png_zpsfvwr1atm.jpeg

navnetraek_sort

2 comments

  • Hvor meget vægt har du på når du laver glutebridges? Jeg laver nemlig selv glutebridges hvor mine skuldre ligger på en stepbænk og så har jeg en 20 kg kettlebell i skødet. Jeg har svært ved at finde ud har præcist hvilken del af ballemusklen det er jeg skal aktivere (øverste / nederste) og føler lidt at jeg spilder min tid..

    Måske er det tid til en lille video igen? ;) :D

    Siden  ·  Svar på kommentar
    • Amanda Louise

      Jeg laver glutebridges med alt fra ingenting til 120 kg.
      Mener jeg have omkring 80 kg. på denne dag :)

      Du skal aktivere hele ballemuskulaturen. Det er mig bekendt ikke muligt at aktivere “nederste” eller “øverste” del, så det forstår jeg godt hvis du har svært ved at finde ud af ;)

      Siden  ·  Svar på kommentar

Leave a comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

 

Previous post

Anbefaling: Blogindlæg om bikini fitness