Diæt: 14. status

Øvelser: Superset til din booty!

I forbindelse med min morgencardio laver jeg ind imellem lidt forskellige øvelser til ben/booty eller mave.

 photo AB3011E3-C4D1-4E4A-B58B-5E5632D85BD1_zpskhtg00qo.jpg

Dette superset består af to af mine favorit-øvelser, og rammer særligt baglår og baller.
Jeg lavede øvelserne i går, efter 30 minutters bakkeintervaller på løbebåndet, og kan helt bestemt mærke dem i mine baglår her til morgen ;)

Øvelse nr. 1 hedder Swiss Ball Leg Curl & øvelse nr. 2 er en Glute Bridge.

Lav dem f.eks. som jeg gjorde:
I et superset med 3×15 gentagelser af hver, og en helt kort pause (15-30 sekunder) imellem hvert set.

Øvelserne kræver blot, at du har en træningsbold til rådighed (og også gerne en måtte) så de kan i princippet laves alle steder, selv hjemme på stuegulvet!

Der er ingen undskyldninger for ikke at gøre verden til et bedre sted, og bygge lidt booty! ;)

⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ navnetraek_sort

No comments yet

No comments yet. Feel free to be the first one to leave a comment.

Leave a comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

 

Previous post

Diæt: 14. status