Øvelse: Straight arm pulldown w. hip thrust

Dagens træning: Morgencardio

Jeg arbejder hjemmefra i dag, da jeg har en masse mails der skal besvares og programmer der skal lægges :) En dejlig lille bonus ved det er, at jeg har kunne sove deeeeejligt længe… ;)

Klokken blev 9 før jeg kom ud af døren, og da jeg landede i centeret gik det op for mig, at kroppen var sådan VIRKELIG træt.. Æv! Havde ellers en rigtig god energi igår, så troede lidt jeg var over den forkølelse jeg har kæmpet med de sidste par dage.. Men kan godt være at det ikke er helt overstået endnu.

Besluttede derfor at tage den lidt med ro på løbebåndet, og efter 5×45:15 sek. intervaller med 6 km/t og 15% hældning, tog jeg de næste 30 minutter på 6,2 km/t med 5,5% hældning. Det er en intensitet, som får sveden frem, men uden at kroppen presses alt for meget.

Jeg ville dog gerne lige have pulsen op i det røde felt, så jeg smed en lækker bakkeløb-Tabata ind til sidst:

8 x 20 sek. sprint/10 sekunder pause.
Båndet er sat på 15% hældning og jeg løb med 10,5 km/t.
Der er ikke tid til at indstille båndet, så du hopper af/på undervejs.

Det er kun 4 minutters arbejde, men pulsen flyver op i løbet af de første par runder. Man må gerne føle at man er ved at brække sig til sidst ;)

Sluttede af med 6 minutters gang på 5,5% hældning og 6 km/t. Totalt blev det 45 minutters cardio.

Jeg sluttede af med lidt styrke og stræk til mavemuskler og hoftebøjere.

 photo FF70EF73-2E2A-41CB-A4F1-94AEBDA87233_zpsdelubaof.jpg

// Amanda Louise
(Indlægget kan indeholde affiliate links)

Ingen kommentarer endnu

Der er endnu ingen kommentarer til indlægget. Hvis du synes indlægget er interessant, så vær den første til at kommentere på indlægget.

Skriv en kommentar

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive offentliggjort. Krævede felter er markeret med *

 

Næste indlæg

Øvelse: Straight arm pulldown w. hip thrust