Diæt: 3. status

Lesson learned…

IMG_3254.JPGOutfit: Tights: H&M (HER) – Top: Nike (lignende HER)

Jeg var virkelig træt i kroppen i går. Sådan virkelig. Og det var jeg desværre slet ikke mentalt forberedt på at være, da det jo var lørdag, og jeg havde fået masser af mad.

Jeg valgte at afvige fra mit normale overkropsprogram, og i stedet lægge fokus på at få et godt skulderpump. Dårligt valg. Når jeg følger mit normale program har jeg en klar plan, og jeg ved hvad jeg skal gøre.

Da jeg afveg programmet igår, blev træningen ustruktureret, og jeg kunne slet ikke komme ind i en god rytme, selvom jeg ellers havde den gode musik på og det hele.

Hvad har jeg lært af det?
1. Selvom det er spisedag skal jeg mentalt sætte mig op til en hård træning!
2. Afvig ikke fra programmet når motivationen er lav. Suck it up, og gør hvad der skal gøres!

IMG_3255.JPG

Jeg sluttede dagen af med et stort sushimåltid og en lækker skål skyr med bær og nødder. Og så nappede jeg lige 9 timers søvn. I dag føles kroppen en del mere energifyldt, og jeg er klar til at give den gas igen! Og så tager jeg revanche i eftermiddag, og nailer den overkropstræning jeg skulle have klaret igår!

Indlægget kan indeholde affiliate links.

   

No comments yet

No comments yet. Feel free to be the first one to leave a comment.

Leave a comment

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive offentliggjort. Krævede felter er markeret med *

 

Previous post

Diæt: 3. status