Dagens træning: Bubble Butt Workout

Løb & legday

Jeg arbejder hårdt på at blive en hurtigere løber. Målet er stadig at købe 5 kilometer på 20 minutter, selvom tidshorisonten nok bliver udvidet lidt udover de 8 uger der var min første idé. Sidste mandag løb jeg et test-løb på 3 kilometer i tiden 17:18. I dag forbedrede jeg tiden med 1 min. og 13 sekunder, og løb samme distance på 16:05. En forbedring jeg er ganske godt tilfreds med!

I lørdags fik jeg endelig min astma-spray, og den begynder at virke lidt nu, så det er også begyndt at være lidt mere behageligt at træne. Det er altså rart at kunne få luft ;)

20140527-230432-83072131.jpg20140527-230432-83072524.jpg

Her til aften trænede jeg ben, men fokus på for- og baglår. Det er lææænge siden jeg har haft sådan en træning (det tog næsten 2 timer) men det var feeeedt!

2 kommentarer

  • Jeg har løbetrænet i mange år nu, og først nu er jeg ved at nærme mig de 20 min på 5K. Det er en lang vej, som for langt de fleste er et uambitiøst mål på kun 8 uger.

    Held og lykke – kunne være fedt hvis du nåede det :)

    Siden  ·  Svar på kommentar
    • amandalouise

      Jeg går netop heller ikke efter de 8 uger længere ;)

      Inden jeg blev syg kunne jeg løbe 5K på ca 25 minutter, og har også været løber i mange år :) Har dog primært løbet længere distancer på mellem 10-21 km., så har ikke arbejdet meget med hastigheden på kortere ture.

      Siden  ·  Svar på kommentar

Skriv en kommentar

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive offentliggjort. Krævede felter er markeret med *

 

Næste indlæg

Dagens træning: Bubble Butt Workout