Træning med pulsur

Dagens træning

Dagen startede med et par timers eksamenslæsning og en lille løbetur i regnen.

20130623-195838.jpg

Så var det hjem til frokost, lidt mere læsning, og så videre til træningscenteret hvor den stod på rygtræning…
20130623-195822.jpg

20130623-195828.jpg

Dagens program:

Opvarmning: 10 min roning

  • Assisted pull-ups: 4×10-12
  • DB B.O. row: 4×15
  • One-arm DB row: 4×15
  • BB B.O. row: 4×15
  • Cable lat. pushdown: 4×15

Afsluttede med 5 min. ro-intervaller: 30 sek. sprint, 30 sek. recovery

Humøret var ikke helt til den vilde træning i dag, men jeg fik det gjort! Havde med vilje taget min “I <3 working out”-top på :D Det handler om at narre sig selv lidt når motivationen mangler ;)

Belønningen for dagens indsats var en fantastisk pwo-smoothie med banan, peanutbutter og One Whey Isolate (Milk Chocolate) … Seriøst, den er så lækker at jeg kommer til at lave smaskelyde når jeg drikker den! Haha, ups :)

20130623-195849.jpg

#noexcuses

2 comments

  • AJ

    Har du din pwo-smoothie med til træning? – når den så ikke at blive sådan helt varm agtig? :D Eller hvad kan man gøre for at holde den afkølet? :)

    køber du også proteinbarer og proteinshakes? Eller laver du det bare selv med dit proteinpulver? :)

    Siden  ·  Svar på kommentar
    • admin

      Jeg træner normalt i det center hvor jeg arbejder, og så låner jeg vores køleskab :)
      Ellers laver jeg den når jeg kommer hjem fra træning, eller bruger One Recovery i stedet. Det er bare et scoop pulver der blandes op med vand :)

      Jeg spiser en sjælden gang imellem proteinbarer som snack/mellemmåltid, men aldrig købe-shakes. Det er billigere og sundere at blande sine egne med pulver og vand :)

      Siden  ·  Svar på kommentar

Leave a comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

 

Previous post

Træning med pulsur