HIIT program

Dagens workout

Var så tæt på at droppe min træning i dag!

Studiet er virkelig hårdt for tiden med lange dage og intensive timer, og selvom jeg gik i seng kl 17:30 i går (!!) så var jeg meget træt efter 5 timers læsning og undervisning i dag.
Men i stedet for at tage direkte hjem, så aftalte jeg med mig selv at jeg bare skulle varme op og lave 3 øvelser, og hvis jeg så stadig ikke havde overskud kunne jeg gå hjem igen.

Det endte heldigvis med at jeg fandt motivationen og det blev faktisk en rigtig god træning. Jeg havde ikke lavet en plan inden, men endte med at få godt med pump i skuldre og triceps :)

———-

Shoulder, chest & triceps (+abs):

Opvarmning: 10 min crosstrainer

DB incline chest press: 3×10
Seated DB shoulder press: 3×10

Superset:
Pushups 3 x max reps
Lateral raises 3×10

Superset:
Rear delt cable crossovers 3×10
One-arm cable lateral raises 3×10 til hver side

Dips 3 x max reps
Lateral raises dropset 10 x 6-5-4-3-2 kg
Triceps straight bar pushdown dropset 10 x 15-12,5-10-7,5-5 kg.

10 min treadmill walk (incline 8,5-11)

Superset:
Hanging leg raises 3×10
Oblique hanging leg raises 3×10 (5 til hver side)

Plank 1 min.

———-

Mon jeg kan løfte armene i morgen? :D

   

2 comments

  • Tanja

    Det er det der er så fedt ved træning… Selv om det indimellem er virkelig svært at få sig selv slæbt afsted, så ender det oftest med at være helt genialt når man først står i det.
    Håber du for hvilet lidt ud snarest. :)

    Siden  ·  Svar på kommentar
    • admin

      Lige præcis :) Det giver energi at bruge energi! Det er godt at huske sig selv på, når man overvejer at droppe træningen fordi man er træt.
      Ser frem til forhåbentlig at få hvilet lidt i weekenden :)

      Siden  ·  Svar på kommentar

Leave a comment

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive offentliggjort. Krævede felter er markeret med *

:lion: 
:grinning: 
:grin: 
:joy: 
:smiley: 
:smile: 
:sweat_smile: 
more...
 
 

Previous post

HIIT program