Overblik over min diæt og træningsplan

Aftensmad

På vejen hjem fra studiet smuttede jeg forbi en grønthandler der ligger på vejen. Jeg har aldrig handlet der før, men jeg blev SÅ positivt overrasket! Der var billige nødder, sweet potatoes, avokado og masser af andet godt. Var helt høj da jeg gik derfra, fordi der var så mange lækre, friske råvarer til ingen penge.
De har fået en ny stamkunde nu, det er helt sikkert! Jeg kommer til at spare flere tusinde kr. om året på mandler, haha.. ;)

20121030-192552.jpg

For at fejre dagens nye opdagelse lavede jeg lidt ekstra lækker aftensmad. Normalt spiser jeg ikke kulhydratrigt til aften, men kunne ikke lade være i dag med alle de lækre sweet potatoes i huset!
Så jeg skar en i skiver og bagte den i ovnen med lidt salt.
Og så lavede jeg en kæmpe portion salat med avokado og feta, og stegte lidt kylling til.
Det smagte godt!

20121030-192539.jpg

2 kommentarer

  • Maria

    Hej :)
    Hvis man har et fullbody program skal man så hvile hver anden dag? Og kan man på hviledagen f.eks dyrke cardio såsom romaskine, crosstrainer, løb eller ski? Eller tage på et mere fysisk hold som puls/styrke? Eller skal man slet ikke lave noget :)

    Siden  ·  Svar på kommentar
    • admin

      Hej Maria

      Det kommer helt an på hvor hårdt dit program er, og hvordan din krop har det dagen efter. Hvis du er helt ødelagt og øm så hold dig til lidt let cardio – fx. en gåtur.
      Hvis du ikke er specielt øm, så kan du sagtens give den lidt gas på et hold, løbe en tur eller tage noget cardio på en kredsløbsmaskine.

      Jeg går meget ind for aktiv restitution, så anbefaler altid at du laver et eller andet aktivt hver dag :)

      Siden  ·  Svar på kommentar

Skriv en kommentar

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive offentliggjort. Krævede felter er markeret med *

 

Næste indlæg

Overblik over min diæt og træningsplan